ΣΟΚ!ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚΑΝΕ Η ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕ'Ι'ΡΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΔΙΑΣΗΜΗ!!!

Lagrend creme Lagrend creme
ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ.....

Η ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕ'Ι'ΡΑ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ... : 

 'Δουλεύω από πολύ μικρή.Δουλεύω από 12 χρονών.
Όταν ήμουν 12 ετών μοίραζα φυλλάδια στους δρόμους, 
από μια γνωστή εταιρεία έπαιρνα φυλλάδια και μοίραζα στους δρόμους, σε σπίτια. Έβγαζα το χαρτζιλίκι μου το Σαββατοκύριακο. 

Έχω κάνει πάρα πολλές δουλειές, έχω δουλέχει σαν σερβιτόρα σε πολλά μαγαζιά, έχω δουλέψει ως barwoman. 

Σε μαγαζί με ρούχα, παππούτσια. Έχω δουλέψει σε σουβλατζίδικο κι ας φαίνεται αστείο. 
Εγώ νιώθω πολύ περήφανη και αν χρειαστεί θα το ξανακάνω'', τονίζει και συνεχίζει: 

'Πραγματικά επειδή μ' αρέσει να δουλεύω, νιώθω πάρα πολύ ευλογημένη που αυτό που αγαπάω και είχα όνειρο το κάνω δουλειά μου, αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα''.

× ?

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



 
close(x)

Lagrend creme